Utprovning

Idag provade vi som sagt ut polisklädseln. Det var jacka, byxa, tröja, regnkläder, båtmössa, vintermössa och handskar. Tog mig en titt i spegeln när jag hade kläderna på mig och undrade om jag skulle på maskerad. För så overkligt kändes det när man såg sig själv i polisuniform. Men man blev sjukt taggad samtidigt. Efter skolan satte vi oss i basgruppen och kikade lite på första arbetet vi ska göra. Vi tog även upp lite hur vi är som personer så man lär känna varandra lite bättre =)

Efter skolan åkte vi till en klasskompis, åt lite mat och satt och pratade lite. Sen blev det en tur till maxi och storhandla, mest skolmaterial. Sen snabba ryck till iksu för att köra ett träningspass i Zumba med Marielle, en mycket trevlig värmlänning =) Zumba är ju att rekomendera, riktigt roligt faktiskt. Imorgon ska vi troligtvis köra ett pass i combat. Skönt nu när träningen och allt bara flyter. Bara se till så man inte får ett längre uppehåll för det så väldigt svårt att komma igång då igen. Ska också försöka ta tag i simningen och mina sköna jogginturer.


Så var det med den dagen, nu ska jag kila ner en sväng och vara social. Sen hoppa in i duschen och efter det försöka lägga mig i tid. Klockan har typ blivit allt mellan 00:00 och 02:00 innan man kommer till ro. AdjöAdjö Godnatt Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Roger

Sjysst, du får posta bilder på dig i uniformen.

2011-01-20 @ 21:40:31
Postat av: Cecilia

Vi hann ju inte ta kort :P tog typ 5min att prova allt som allt. Men kommer nog kort om utbildningen sen när vi börjar med allt det praktiska :)

2011-01-20 @ 21:56:47
Postat av: Solveig Gustavsson

Hej på dig har inte hört något ifrån dig,men förstår att du har mycket omkring dig nu.Skulle vara intressant och veta om du har fått mitt paket,du kan väl slå en signal när du får tid.Nu är det snart helg,då får du ha det skönt och koppla av,må så gott,kram och puss från oss båda.

2011-01-21 @ 15:29:47
URL: http:///

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0