Tröttarnas söndag

Igår var det kårhusfest som gällde. Kvällen började med tacoskväll tillsammans med min fadder+hans basgrupp och några ifrån min basgrupp. Sen åkte vi till kårhuset och träffade en himla massa andra polisstuderande och blivande studenter =) Riktigt roligt. Hittade ett litet "partygäng" så vi tog en taxi in till stan och gick på någon typ av sportbar. Träffade lite roligt folk och god öl har dem även här uppe.

Sov hela förmiddagen idag och sen var det bara att göra sig iordning för att dra iväg på basgruppsfika. Har ju inte skaffat mig en cykel ännu, men det funkar lika bra att åka buss. Dock saknar jag min bil, då vi bor en bit från stan och även har ca 25min cykelväg till universitet. När det är -20 och blåst kommer jag troligtvis inte hoppa på cykeln och pina iväg. Så det är inte helt omöligt att jag åker hem och hämtar min pärla. Imorgon börjar skolan, ska bli riktigt spännande att se hur dessa två år kommer att se ut. Kommer att göra ett inlägg imorgon om Första Skoldagen =)

Ps. att beställa en kebabrulle är helt omöjligt, här i Umeå går det endast att beställa en rullkebab. Ds.

Kommentarer
Postat av: Solveig Gustavsson

En Mor-mor och Mor-far som undrar vad du gör om dagarna,förstår att du är upptagen nu,det känns så konstigt nu när du är så långt hemmifrån,men man vänjer sig,du har väl fullt upp nu,och det är bara positivt.Jag känner på mig att du trivs och du verkar ha bra kompisar,till sist får du en Stor Kram från oss två,sköt om dig hej då!

2011-01-18 @ 14:29:37
URL: http:///

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0