Träning, plugg, träning, plugg

Var ett par dagar sen jag skrev, men som sagt så kommer jag blogga i mån av tid. I fredags satt vi ett 10-tal här hemma och spelade sällskapsspel. Lördagen blev det ingen sovmorgon, utan klev upp tidigt för att dra iväg och åka längdskidor. Första gången jag står på ett par och även tre andra hade aldrig åkt. Sen hade vi ju en lite mer van åkare som drog ut oss på 1 mils spåret. Solen sken, -2 , varm oboy och en baguette =) En helkanon dag. Kändes gött när man hade tagit sig runt en mil. Lördagen var det utgång och söndag var det åter dags att ge sig på träningen.

Hittils i veckan har vi haft mycket föreläsningar varvat med mycket egen träning. Har kört lite dubbelpass (2timmar) i form av punch out, bodypump, simning mm. Känns som man bor i skolan och på Iksu.

Där var lite uppdatering. Funderar även på att låsa bloggen så jag har lite kolla, men får se hur det blir med den saken. Ska fundera på det, men alla ni som vill läsa får ju självklart göra det. Nu ska jag fortsätta med studierna och sen sooova. Imorgon har vi egentligen sovmorgon till 13:15, men vi ska sitta med grupparbetet f.r.o.m 10:00. Godnatt ! =)

Kommentarer
Postat av: Solveig Gustavsson

Hej lila gumman!nu är det ett tag sen jag skrev till dig,men du har ju ringt mig,så vi har ju haft kontakt ändå.Det händer väl inte så mycket på hemmafronten,väntar att det fort ska bli vår och den är ju på väg,det är ju ljusare på morgnarna nu och det är ett gott tecken.Ja,nu är det fredag och då är det städdag som vanligt och sen blir det handling,men som tur är så har vi det mästa hemma.Såg ett recept på polska plättar,härfår du receptet om du är intresserad.För två pers.1 ägg,en dl filmjölk,2dl mjöl,0,5tsk salt,3 äpplen som ska rivas,blanda allt sammans och stek,som små pannkakor,sen kan man severa med glass eller yougert,prova om du har lust.Nu får du ha det bra och hoppas att du får det trevligt på lördag,puss och kram..

2011-01-28 @ 10:13:09
URL: http:///

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0