Kom inte på en passande rubrik!

Riktigt dålig på att uppdatera bloggen nu. Men jag ursäktar mig med att jag har mycket att göra om dagarna. I lördags hade vi inspark, fungerar väl typ som "nollning". På dagen lekte vi lekar och sen var det bara att åka hem och göra sig ordning. Ta på sig finkläderna och högklackar. Efter det blev det förfest hemma hos en klasskamrat, tog taxi till restaurangen där det serverades välkomsdrink, grillbuffé och massa annat roligt =) Dans hela natten och var väl hemma runt 05:00 i söndagsmorse. En kväll man aldrig kommer att glömma. Söndagen gjorde jag inte allt för mycket, som ni kanske förstår.

Idag har haft lektioner och efter det for jag hem för att gräva ner mig en bok som vi ska ha läst klart tills imorgon och ha semenarie i. Har varit lite för slö och skjutit fram läsningen hela tiden. Detta straffar sig då jag fått idiotläsa ikväll. Känns som det tar ett tag innan man kommer in i pluggandet och skaffat sig självdisciplin.


Nog med det. Kommande helg spenderas hemma i Motala, längtar fruktansvärt mycket hem nu. Ska bli skönt att få träffa familj/vänner. Men först en hektisk studievecka innan man får koppla av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0