Föreläsning nr 1

Idag har nog dagen varit helt smärtfri. Kom i tid till skolan, sen drog jag och madde och körde ett bodypump - pass, tillbaka till skolan och hade föreläsning mellan 13:15-17:00. Några bensträckare, men man vart lite sömning och med tanke på att kaffemaskinen var trasig fick vi leva på cola och dajm istället.

Efter skolans slut blev det en promenad hem, väl hemma lagade vi mat. Sen drog vi iväg och hämtade paket och handlade. Efter det har jag i stort sätt bara suttit vid datorn och pratat med min kära Sofia Svärdvall via skype =) och fick även då se Lilly <3 Sen fick jag fråga min syster via sms om hon hade lust att ringa mig, trodde hon hade glömt mig :'( men hon hade tydligen varit sjuk. Nu hur det kan vara en bortförklaring för att slippa ringa sin älskade syster som har flyttat 86 mil.

Nu blir det nog att sitta framför datorn tills det är dags att krypa ner, imorgon ska vi prova ut polisuniformen =) Nice. Så lektion till 12:00 och efter det ska vi sätta oss ner i basgruppen och kolla på arbetsuppgiften vi har fått. Lite träning på det med så blir nog även morgondagen lyckad.

Puss och kram. Ni som läser får gärna slänga in en kommentar så jag har lite pejl på vilka alla mina 40 trogna läsare är. Haha =D skönt att veta att det är någon som läser mina inlägg. Jag gör det ju för er <3

Kommentarer
Postat av: Dennis Gren

Hahaha vore kul att se dig i en polisuniform. :)

2011-01-19 @ 22:35:36
Postat av: Karin

2011-01-20 @ 07:25:13
Postat av: Karin Nordenmalm

Huuhu vad kul med polisuniform! :)

2011-01-20 @ 07:26:09
Postat av: Monica Karlsson

Det måste vara peppande att prova en polisuniform. Hur kändes det?

Postat av: Malluppa

Äh sluta va sån martyr, jaja jag ska bli bättre på att ringa :P

2011-01-21 @ 09:11:08
Postat av: Sofia

Jag är en trogen läsare :)

2011-01-21 @ 23:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0