Äntligen fredag !

Dagen har rullat på i vanlig ordning. Imorse hade vi en föreläsning om biblioteket och sen en lektion där vi fortsatte med grupparbetet. Sen vid 12:00 värmde vi matlådan och planerade helgen lite, drog till IKSU för att vi skulle träna combat. Men innan tog vi en fika och hade det trevligt. Fick dock ställa in combat då min kära vän Karin Nordenmalm ringde och sa att hon skulle komma mellan 15-16 för att lämna en kartong med saker som jag hade missat att få med mig hit. Hon skulle ändå åka till Finland så då passade hon på att ta 2 minuter i Umeå och lämna det. Trevligt att träffa ett känt ansikte =)

Sen efter det hade jag lite saker att uträtta. Kan nämna att jag inte har åkt fel en enda gång idag, det tar sig :) Ikväll kommer några från klassen hit, blir att spela sällskapsspel och dricka lite vin. Så nu ska jag förbereda lite, duscha och handla lite tilltugg. Håller man igång såhär om dagarna så kommer ju snart sommaren att vara här och då kommer jag hem i 3 månader =D.

 


Kommentarer
Postat av: Moster Ullis

Hejhej... Vad kul att du hittar hem nu =) men du kommer att kunna Umeå utan och innan snart=) och vad kul att du bloggar då känns det inte som om att du är nästan 100 mil bort. Hoppas att du får en trevlig kväll...vi skickar massooor av kramar till dig Cissi från oss i alla i Nykyrka.

2011-01-21 @ 17:54:29
Postat av: Solveig Gustavsson

För oss är det morgon,men när du läser din blogg så är det middag,så god middag lilla gumman.Förmodar att du har haft det kul i lördags,nu blir det väl att ta det lugnt idag,men föresten du skulle väl dansa sumba idag,men kanske du inte orkar efter gårdagens och nattens händelser.Som du hört så fick vi besök av dina kusiner igår och det var roligt att träffa dom och lilla Nova,hon var lite blyg i början men det gick snart över.Då får vi se vad nästa vecka har att erbjuda,för dig är ju varje dag ett steg närmare att bli polis om du så vill,och det vill du väl,men först så går vi mot vår och sen ett långt sommarlov,men då ska du jobba och tjäna pengar,och givitvis träffa nära och kära vänner.Ha en riktigt skön söndag och kram och puss.

2011-01-23 @ 09:37:09
URL: http:///

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0