1 dag kvar

Denna dag har varit mins sagt händelserik. Gick upp 06:30 och drog igång tvättstugan, sen vid 8:30 åkte jag till jobbet och spenderade förmiddagen där med att säga hejdå till mina kära kollegor. Direkt efter det for jag till Josefine för en kaffe och en lycka-till-present, tack så mycket =). Hem för lite middag, lagade mat, packade ner det jag hade tvättat och sen iväg till mina hjärtan Sofia och Lilly <3 Väl där kramades jag lite med en sjuk Lilly och sen var det till att gråta lite också. Kommer bli så sjukt tomt utan er, men jag hoppas verkligen inte att det dröjer alltför lång tid innan jag kommer hem och får träffa er.

Nu är jag hemma efter denna händelserika dag och ska nu kolla över allt så jag inte har glömt något viktigt. Imorgon förmiddag åker jag en sista vända till Sofia och umgås. Sen på eftermiddagen blir det en biltur till storasyster, pappa och Thindra <3 Sen hem och sova för på onsdagnatt ca kl. 03:00 åker vi till arlanda för att sedan flyga upp till Umeå.

Kommer att försöka ha denna blogg igång i den mån jag hinner, främst för att mina nära och kära här hemma ska kunna läsa hur jag har det 86mil uppåt =)


Kommentarer
Postat av: Sofia, Mamma till Lilly!

Okej, nu har jag tjutigt en massa, vi kommer sakna dig, så in i helvete!!! <3

2011-01-12 @ 13:32:17
URL: http://sofiasvardvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0